Наши контакты

Графік роботи Пн-Пт: 9:00 - 21:00   Сб-Нд: 10:00 - 17:00

Гарантія

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ В 14-ДЕННИЙ СРОК З ІДЕАЛЬНИМ СТАНОМ УСІХ ЗАВОДСЬКИХ ПЛІВОК І УПАКОВОК!

Прийом товару на гарантійний та післягарантійний ремонт здійснюється за адресою:
Київ, вул Раїси Окіпної, 4Б, офіс 11  - https://all-ok.com.ua/ua/contact-us 
з 13:00 до 17:00 години з пн. по сб.
 
 
Гарантійний ремонт, обмін і повернення товару неналежної якості.
 
 
Відповідно до статті 8 Закону, якщо після покупки товару було виявлено будь-який дефект, покупець має право на безкоштовне усунення цього дефекту. При виявленні дефекту протягом гарантійного терміну слід звернутися до нашого сервісного центру. Якщо гарантія від виробника, то в офіційному сервісному центрі відповідного виробника, для безкоштовної діагностики та усунення недоліків.
 
У разі виявлення істотного недоліку, який виник з вини виробника, протягом всього гарантійного терміну споживач має право вимагати від виробника або продавця заміни товару на такий же або відшкодування коштів. Відповідно до закону, товар може бути замінений або повернений в магазин тільки в двох випадках:
1) якщо дефект взагалі не може бути устранений;
2) якщо після усунення дефект виникає заново і повторне його усунення займає більше 14-ти днів.
 
Для обміну, покупцеві слід надати в магазин товар з усіма документами (товарний чек, гарантійний талон) та висновок сервісного центру, що даний товар не підлягає ремонту. Заключення сервісного центру, що товар не може бути відремонтований з причини відсутності запчастин, не є підставою для обміну.
 
Обмін і повернення товару належної якості.
 
Відповідно до статті 9 Закону, товар належного якості (без дефектів) підлягає обміну або поверненню в магазин протягом 14 днів з моменту покупки, якщо дотримуються наступні умови:
- присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, підтверджуючі покупку);
- товарний вигляд збережено, (всі ярлики, наклейки та інші приналежності товару в незмінному вигляді, на товарі немає ні єдиної подряпини;
- товар не використовується (у випадку з мобільними телефонами це означає, що з телефону не було здійснених дзвінків за винятком першого тестового дзвінка).
 
Кожен мобільний телефон має внутрішній лічильник часу розмови, за яким визначає, чи був мобільний телефон у використанні або ні.
 
 
При бажанні обміняти або повернути товар належної якості необхідно доставити товар в офіційний сервісний центр відповідної виробника (список сервісних центрів ви можете переглянути у вашому гарантійному талоні) - сервісний центр безкоштовно робить діагностику товару та видає відповідне заключення. У цьому випадку, якщо сервісний центр визначає, що товар не був використаний і були дотримані всі вимоги статті 9 Закону, товар може бути надано в магазин для обміну або повернення.
 

Гарантія на аксесуари не розповсюджується!

 

 

 
insuere-ua

Також ви можете захистити себе придбанням страховки від розбиття екрану!
Що це означає?


Купуючи за 500грн., так зване страхування, Ви отримуєте безкоштовну заміну захисного скла на свій смартфон протягом всього року. Економте прямо зараз!

Як показала практика, клієнти звертаються до нас 2-5 разів на рік для заміни захисного скла. Навіщо платити більше!

Якщо ви придбали цю послугу, і захисне скло тріснуло, покрошилося, або затерлось до того рівня, що читабельність на екрані складна, приносьте пристрій до нас!

Якщо потрібна заміна в іншому місті України- всі транспортні витрати ми берем на себе!
Вгору