Наши контакты

Графік роботиПрийом замовлень Пн.-Нд.:09:00-21:00    Видача замовлень Пн-Сб:09:00-21:00

Чому Xiaomi – це і QCY, і SOOCAS, і Redmi?

Попри юний вік компанії, Xiaomi має репутацію виробника якісної та доступної електроніки. В межах своєї діяльності вона виступає інвестором для стартапів на взаємовигідних умовах – китайський гігант розширює свій асортимент і присутність на ринку, а новий бренд або розробка отримує інформаційну підтримку.

Наявність суббрендів в межах однієї компанії дозволяє випускати безліч товарів з різних сфер життя користувачів і створювати цілі екосистеми. Вони також можуть бути орієнтовані на різні ринки зі своїми особливостями та вимогами законодавства.

subbrendy-xiaomi-1

Скільки існує суббрендів Xiaomi?

Крім смартфонів та ноутбуків, в арсеналі Xiaomi є ще безліч продуктів і торгових марок, які підкорюють нові ринкові ніші. Таких суббрендів за різними даними від 90 до 200. Багато з них на слуху, а деякі тільки готуються до піка популярності.

Однією з найважливіших умов інвестиційної політики Xiaomi є висока якість продукту, в який вкладає гроші компанія. Таким чином під прапором Xiaomi народжуються потрібні та корисні товари з усіх сфер життя.

Для основного бренду наявність суббренда – це спосіб розширити аудиторію, залучати нових користувачів широким асортиментом гаджетів і ефективно конкурувати на ринку.

З економічної та політичної точки зору наявність «запасного аеродрому» буде вигідною в разі введення санкцій проти компанії або провалу тієї чи іншої моделі, який може позначитися на продажах всієї лінійки одного виробника.

Найпопулярніші суббренди Xiaomi

В індустрії пристроїв зв'язку найбільш популярними стали гаджети Readmi, Pocophone, Black Shark та інші. З назвою MiJia пов'язують продукти для розумного будинку: пилососи, зволожувачі повітря, чайники, електробритви, тримери. Серед переносної електроніки лідирує суббренд Amazfit. Пристрої для особистого використання, наприклад, електричні зубні щітки, виробник пропонує під брендом SOOCAS.

70Mai подарував світові якісні та функціональні аксесуари для електроніки, а QCY завойовує ринок навушників і персонального аудіо. Yeelight працює над засобами освітлення.

subbrendy-xiaomi-2

Особливості суббрендів для споживача

В широкому розумінні суббренд – це «полегшена» версія основного продукту, але з досвіду інших компаній, в тому числі й китайських, видно, що багато хто з них став гідним конкурентом головного бренду.

Вгору